Bērns ir kā taurenis vējā. |
Laipni lūdzam mūsu PII "Dzērvenīte" kabinetā,
kur ES apmeklēju nodarbības un tieku motivēts veidot izpratni, interesi par mācību saturu; saņemu atbalstu, lai iegūtās zināšanas, prasmes un ieradumi būtu noturīgi...
Mums ir lieliska komanda – divi logopēdi un psihologs, kuri kopīgiem spēkiem bērniem sekmē pirmsskolas vadlīnijās noteikto prasmju un iemaņu apgūšanu. Šeit bērniem, vecākiem, skolotājiem ir iespēja saņemt speciālistu konsultācijas.
Pirmsskolas izglītības iestādē LOGOPĒDS izvērtē bērnu runas un
valodas attīstības traucējumus un veic to novēršanu.
Mūsu pirmsskolas izglītības iestādes skolotājas logopēdes Iveta Tolstiha un Jeļena Aleksejeva nosaka bērna runas attīstības līmeni, izrunas traucējumus un praktizē atbilstošas metodes bērna izrunas korekcijai. Logopēdi galvenokārt strādā ar piecgadīgiem un sešgadīgiem bērniem, kuriem ir izteikti runas traucējumi („Skolotāja logopēda darba paraugnoteikumi vispārējā izglītības iestādē” (IZM 09.03.2004., Nr.146)).
Nodarbības notiek individuāli vai 2-3 bērnu grupās. Bērnus logopēdiskajās nodarbībās uzņem visa mācību gada laikā, ja atbrīvojas vieta, un atskaita, kad novērsti valodas traucējumi.
Logopēdiskās nodarbības vispirms nozīmē vecāko un sagatavošanas grupu bērniem. Ja atbrīvojas vieta, no jaunāka vecuma grupām vispirms uzņem bērnus ar izteiktiem valodas traucējumiem, kas rada grūtības pamatizglītības programmas apgūšanai.
Skolotāja logopēda pedagoģiskā procesa plānošana, pedagoģiskās korekcijas nodarbību organizēšana un vadīšana
Lai novērstu bērnu runas un valodas traucējumus, tiek
Šeit pie spoguļa strādā bērni, |
|
Tehnoloģijas bērniem ir Interaktīvās spēles runas, valodas |
Valodas labskanīgums un bagātība atkarīga no valodas individuālā lietojuma,
runātāja kultūras un valodas prasmes.
Skolotājs logopēds pirmsskolas izglītības iestādē ir atbalsts bērniem, vecākiem un pedagogiem.
Skolotāja logopēda un vecāku sadarbība
Konsultatīvā palīdzība vecākiem - individuālas sarunas, informatīvi materiāli un vecāku sapulces.
Skolotājs logopēds
Mūsu galvenais sadarbības uzdevums
Izlabot bērniem runas un valodas traucējumus pirmsskolas vecumā, lai turpmāk tie neizpaustos kā lasīšanas un rakstīšanas traucējumi skolā.
Katru gadu septembrī logopēdi veic visu PII "Dzērvenīte" 3 – 6 gadus vecu bērnu
runas un valodas attīstības pārbaudi.
Vecāki ar pārbaudes rezultātiem var iepazīties un saņemt konsultāciju, sazinoties ar
skolotāju logopēdu personīgi vai pa mob.tālr. 24337313 darbdienās.
IETEIKUMI VECĀKIEM
Vingrinājumi un uzdevumi bērna runas attīstībai
LATVIEŠU VALODA | KRIEVU VALODA |
Artikulācijas aparāta vingrinājumi. Šeit Pirkstu sīkās motorikas vingrinājumi. Šeit Fonemātiskās dzirdes vingrinājumi. Šeit |
Artikulācijas aparāta vingrinājumi: https://www.youtube.com/watch?v=Uu-vCLiGbco https://www.youtube.com/watch?v=wvTdKivTKZA Pirkstu rotaļas: https://www.youtube.com/watch?v=CwbFNM6rQW0 https://www.youtube.com/watch?v=7IVozfFVqo8 |
Esam aktīvi, ieinteresēti bērnu valodas attīstībā jau šodien un
risinājumu meklējam kopīgi!
PSIHOLOGS pirmsskolas izglītības iestādē ir atbalsts Ja bērnam ir grūtības adaptēties pirmsskolā, iekļauties grupas dzīvē, mācību procesā, vai, ja viņš sastopas ar attīstības vai dzīves krīzēm, bērna spēja pārvarēt radušās grūtības ir atkarīga no pieaugušo atbalsta un rīcības. |
Tas, kurš ņem – piepilda plaukstas. |
Psihologs pirmsskolas izglītības iestādē "Dzērvenīte"
Psihologa darba ētiskos principus nosaka psihologu ētikas kodekss, kas liek
nodrošināt klientam konfidencialitāti.
Psihologs Anita Vaščenkova ir atbalsts ģimenēm
Vecāki uz konsultācijām var pieteikties, zvanot pa tālruni 26001456
Speciālistu savstarpēja sadarbība bērna |
Liels ir tas, kas nes lielu pienākumu J.Rainis |
Logopēdu, speciālistu, skolotāju komandas darbs PII "Dzērvenīte"
Nodarbībās veic maksimālu runas un valodas traucējumu korekciju:
Logopēdi:
Skolotāji:
Mūzikas skolotājs:
Sporta skolotājs:
Psihologs:
Vecāki:
Speciālistu, skolotāju, vecāku kopdarbībā tiek sasniegts vienots mērķis:
Spēja skaisti runāt ir viena no bērna vizītkartēm, kas veidos sociālo kontaktu ar apkārtējiem.
Valoda ir sazināšanās līdzeklisEsiet sveicināti VALODU kabinetā!
Estētiski pievilcīga un ērta telpa, kurā labi jūtas gan bērni, gan skolotāji. Neitrālas krāsas, silts un dabisks apgaismojums rada priecīgu noskaņojumu. Labi iekārtota vide bērniem veicina interesi, un viņi mācās ar iniciatīvu.Bērni mācoties rotaļājas un rotaļājoties mācās. Šeit tiek organizētas regulāras logopēdiskās nodarbības.
Tikai rokrokā ar pieaugušo ES iemācos izjust pareizrunāšanas prieku.
Riti raiti, valodiņa
MĀCI UN MĀCIES LATVIEŠU VALODU
Ļ.cien. vecāki!
Latviešu valodas apguvi rotaļnodarbībās un ikdienas saskarsmē visā pirmsskolas izglītības posmā atbilstoši bērna attīstībai sekmē katru dienu, nodrošinot atbilstošu vidi un izmantojot daudzveidīgas mācību metodes, darba organizācijas formas.
Vecāku atbalsts (latviešu valodas lietojums mājās, ikdienas saskarsmē citās sabiedriskās vietās) motivē bērnu latviešu valodas apguvei, attīsta saistītās runas izpratni, kas bērniem veicinās veiksmīgu komunikāciju bērnudārzā un skolā, izpildot verbālas instrukcijas.
Tikai sadarbojoties, mēs varam aktualizēt bērniem valsts valodas lietojumu
ārpus rotaļnodarbību laikā, ikdienā, sadzīvē, higiēnas iemaņu apguvē!
Lai bērniem izdodas apgūt sarunvalodas pamatus un valodas lietošanas prasmes ikdienā!
Mācībām noderīgās interaktīvās spēles ŠEIT.
http://www.pasakas.net/jaunumi/ |
audio pasakas, spēles, animācijas filmas, krāsojamās lapas |
Pacietību un labus panākumus latviešu valodas apguvē!