Marts

PASĀKUMI UN AKTIVITĀTES
2021./2022.mācību gadā

Bērna prieki martā...

Kad debesis sāk zilāk zilēt;
Kad sniegs no jumta saulē kūst,
Un lāstekas sāk straujāk pilēt,
Ka „jūra” loga priekšā plūst,
Tad sviest vairs netīk sniega pikas,
Bet citas ilgas krūtīs kaist:
Tik „klases lēkt” uz zemes plikas
Un pirmos „kuģus” jūrā laist.

Sveiciens pavasarim!

Marts ir spožas saules un pirmo vīterojošo putnu balsu mēnesis. Pāršķirot kalendārā jaunu lappusi,’’Dzērvenītei’’radās jautājums: „Kur pazuda februāris?”. Pārskatot iepriekšējā mēneša aktivitātes, esam sapratuši - jo vairāk tiek darīts, jo ātrāk skrien laiks. Kad ārā sāk spīdēt saulīte, pavasaris jau šķiet daudz tuvāk.

Iedvesmas mēnesis!

*28.februāris – 4.marts
Masļeņica 
mazākumtautību grupām

*11.marts
   Fotografēšanās izlaiduma grupām

*18.marts
   Sporta  un prāta spēles  “Dzērvenītes kauss”
   Meklēsim pavasari …laukumiņā u.c.!

   Lai veicas pavasara meklējumos!
*Bērnu radošo darbu izstāde
*Piecminūtes, konsultācijas, praktikumi un semināri skolotāju pedagoģiskās meistarības  pilnveidei 

Kā mājās ienest pavasara sajūtu?
Pasteidzini māti dabu - Izplaucē zariņus.

Pastaigas laikā mežā saplūc bērzu, papeles, lazdas zariņus, saliec vāzē (zariņu kātus ieteicams ar gaļas āmurīti nedaudz saklapēt, tad tie labāk uzņems ūdeni) un var sākties gaidīšanas laiks. Ir tik jauki katru dienu pieiet pie zaru vāzes un palūkoties, cik tālu pumpuriņi atplaukuši un vai no brūnajām čaulām jau nespīd laukā zaļas actiņas. Vari plaucēt arī ķiršu, plūmju un cidoniju zarus.

Sēj puķuzirņus, audzē uz palodzes lociņus un salātus, pārstādi un pavairo telpaugus, gatavo putnu būrīšus.

Iekustini pavasari!

2020./2021.mācību gads
MARTS
Laiks, kas liecina par ziemas beigām un pavasara tuvošanos...

   “Talantu šovs”  - Digitāls pasākums grupās
Pirmo reizi notiks netradicionāls pasākums „Talantu šovs” ar mērķi rosināt bērnus atklāt savas spējas un talantus, bagātināt savu pieredzi un gūt patiesi emocionālu piedzīvojumu.Katrs bērns demonstrēs savas īpašās aizraušanās, piedaloties grupas audiovizuālo ierakstu tapšanā. Draudzīgā atmosfērā varēsim no sirds priecāties par visiem bērniem.

Kursi - 24.; 26.; 30. marts
 "Pirmsskolas skolotāju un skolotāju palīgu sadarbība realizējot kopveseluma pieeju bērna rakstura audzināšanā”

* Bērnu radošo darbu izstāde
* Piecminūtes, konsultācijas, praktikumi un semināri skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei

 2019./2020.mācību gads

GAISĀ JAU JŪTAMS PAVASARIS!

4. marts
  • Sagatavošanas grupas skolotāju tikšanās ar Olaines 1.vidusskolas pedagogiem
  •  Lekcija darbiniekiem "Kā īsā laika periodā samazināt ķermeņa lieko svaru”
    Lektore – uztura speciāliste un fitnesa trenere Anda Radziņa

16. marts

Metodiskā apvienība mācību jomu koordinatoriem

18. marts

  • Sadarbības pasākums ar Olaines 1.vidusskolas pedagogiem OPII “Dzērvenīte”
  • Metodisko ideju birža 2020 Salaspilī

no 23.marta

Grupu sadraudzības pasākums “Dzīvnieku pasakas”

30. marts plkst. 17.30 – 19.30

Lekcija vecākiem “Kā īsā laika periodā samazināt ķermeņa lieko svaru”
Lektore – uztura speciāliste un fitnesa trenere Anda Radziņa

MĀKSLAS DIENAS
Grupu sadraudzības pasākums "Dzīvnieku pasakas"

ES pasakas dramatizācijas ietvaros darbojos grupā, piedalos dažādās aktivitātēs:

  • iejūtos pieaugušo lomās, gūstot izpratni par cilvēkiem, viņu lomām un izturēšanos;
  • atdarinu dzirdētās skaņas un redzētās darbības;
  •  piedalos rotaļās, restaurējot sev pazīstamas vietas un ainas;
  • mācos izteikt savas domas, jūtas un emocijas – žestu, skaņu, vārdu lietošana;
  • lomu rotaļās ar valodas palīdzību sazinos un apmainos domām, attīstot valodas plūdumu un vārdu krājumu, izzinu matemātikas pamatjēdzienus;
  • zīmēju, veidoju, gatavoju lelles, rekvizītus un kostīmus, padarot rotaļas krāsainākas, košākas un izteiksmīgākas;
  • izmēģinu jaunas idejas u.tml.;
  • vēroju un piedalos mākslas darbu veidošanā…

ES tieku atbalstīts rotaļā un tā kļūst līdzīga teātrim:
mākslas veidam, sabiedriskai darbībai, mācīšanās veidam.

ES iepazīstos ar uzvedības noteikumiem teātrī;
      uzzinu, ko nozīmē „trešais zvans”;
      papildinu savu vārdu krājumu ar jauniem vārdiem:
       
biļešu kontrolieris, kulises, atribūti, skatuve, dekorācijas, trupa, skatītāji...

ES mācos un vingrinos runu pielietot dabiskos apstākļos – bērnu savstarpējā komunikācijā, rotaļā.
Tas palīdz izraisīt bērniem pozitīvās emocijas, veicina izziņas procesus,
sekmē sīkās pirkstu muskulatūras, aktiermākslas un runas veiksmīgu attīstīšanu.

Piedaloties literārā darba skatuviskā priekšnesumā, iepazīstu un salīdzinu literārā teksta un savas pašizpausmes atšķirības. Teātra mākslā ES apgūstu prasmi uzstāties auditorijas priekšā.


back home

Created by Media-Squat

Credits:
Wads Mironovs, Zinovy Lipinsky, Sina Bentacore, Kat Zopanka, Artur Dambergs, Eugene Aons, Ricardo Manuel Cahnalho (brazil), Egor Matrosov.

Special thanks:
Artur, Kerija, Nastya, Vika, Ganja.